onsdag 31 mars 2010

VILA

Det har blivit en hel del vila o jag har tagit det lugnt osv. Tittat på film, läser en bok som jag köpte till Joachim nere i Landskrona, Innbandypiraterna av Sölve Dahlgren (bra bok, om man gillar innebandy :-)),dammsugit, diskat och lagat mat, men när jag tänker på högen som växer så känns det tungt i bröstet..... Det är så jobbigt att känna så för jag trivs annars. Vi är alla under en enorm press och stress med mycket att göra o många att träffa osv, men det är ju inte helt rätt att snabbt som 17 skjuta över allt på en annan.... Jag skall försöka hitta en lösning som passar mig, men sen att få de andra med på det är ju svårare, när man står där ensam.... tur att jag har vissa som förstår hur jag har det och man kan prata med om ALLT, trots att dom har lika mycket att göra.

Nu är Joachim i skolan igen så nu skall jag kika på film på hans dator.

see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar