lördag 14 juli 2012

Sista fredagen....

.... å semestern är snart slut.
Vi börjar jobba igen på måndag och det är med blandade känslor. När vi har varit hemma så har semestern regnat bort och när vi har varit på Hockeyskolor så har vi inte kunnat göra så mycket mer än att titta på ispass, gå mer Denzo och Akira och vidga vyerna i Furudal och Nyköping och äta mat och ispass igen och sen sova gott i husvagnen.

På måndag börjar jag med hårdkörning direkt med Nybesöksinformation.... det hade ju varit skönt om jag fick en lugn dag första dagen, men men det är bara att köra på.

Kommer nog att vara lite ledig framöver när finvädret kommit. Känns som om vi måste få till staketet innan sommaren är över.

Idag har jag promenerat med Anna, Elsa och Leon på Stadsberget och sen har jag nästan hela den "lediga" stunden pysslat med en ny hemsida som rör min Kennel, Watashi-No.

Nu skall jag duscha av mig och sen gå och sova. I "dag" skall vi gå på bröllop och det är en svår kombination.... Filip börjar sin 3e hockeyskola, men har sagt att han klarar sig själv en stund på kvällen innan vi kommer hem.

Återkommer med adressen till hemsidan när den är helt klar.

Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar