måndag 3 maj 2010

Helgen som varit!

Vi började fredagen med inventering och det gick ju jättebra!!! Bättre än förväntan. Min syster hjälpte till och i gengäld fick jag ju låna Tillis. Riktigt mysig helg faktiskt... Ingen av våra egna ungar var hemma så det var ju bra att vi fick låna Tillis.



Det värsta med den helgen som varit är att vår Denzo har varit alldeles förtvivlad av alla smällare och raketer. Han har inte hämta sig än.... Skakar och dålig mage :-(



Dagen har varit ganska bra, men minnet svek ordentligt när jag var hem på lunch. Mannen min skulle åka en liten stund senare och då glömde jag mina nycklar i dörrn och då fick jag inte med mig cykelnyckeln :-P Jag hoppas att cykeln inte blir stulen.
Jaja, vi får väl se om den står kvar i morrn....

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar