torsdag 20 maj 2010

Sliten :-(

Inte många dagar har gått sen Min syster fick beskedet att Max var funnen i ett skicks som vi verkligen inte hade hoppats på. :'( Vi nära känner sån maktlöshet och sorg för min systers och hennes dotters skull. Efter 7 månaders ovisshet o nu detta... Nu kommer nästa del av sorgearbetet och det är att bearbeta detta.

Försökt att vara på jobbet och inte tänka på det som hänt, men efter ett möte med en klok man så kände jag att NÄÄÄ jag skall inte behöva ha det så här, men HUR vill jag ha det då???

Till att börja med så önskar jag att mina nära och kära skall få lugn och ro och finna lyckan igen. För då kan jag oxå få lugn.
Jag önskar att min Joachim fixar allt som har med skolan att göra och att han håller sig frisk så han får chansen att visa vad han kan. Jag önskar att min lilla Fille oxå klarar allt med skolan så klart och att han får en bra framtid.

Men jag då, hur vill jag ha det själv!! Lugn och ro så man kan orka jobba och känna att man gör och inte behöva vara så himla trött när man kommer hem....

Åh vad jag längtar efter innebandy säsongen igen :-) Då har man ju lite annat att tänka på.
Tur att Filip spelar fotboll så man får lite sportaktivitet under sommaren.

Men nu först är det lite annat att tänka på.... Skall ta hand om min syster och hennes dotter.

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar