söndag 7 november 2010

I morrn har det gått en vecka...

sen jag fick det största frispel någonsin..... Jag blev så arg för att Jocke inte ville hjälpa till o få ordning på sitt rum nu när han har flyttat hem. Absolut inget som jag är stolt över, men det brann verkligen.... Jag bad honon fara åt Helvete!! Jag har kollegor o andra vänner som gjort detsamma så jag behövde inte skämmas (tyckte dom), men det gör jag för jag älskar mina barn sååå mycket och är orolig att . Jag har plockat upp saker från hans rum för att försöka göra ett hem åt honom i flera dagar, men han är inte villig o hjälpa till då han vill vara någon annanstans hela tiden. Jag tycker att hon kan komma hit o hjälpa honom så han kanske kan få ordning, men hon törs nog inte hit sen hon skrev på sin blogg... Det gör kanske inte saken lättare kanske :-(

men men jag är även otroligt stolt över Jocke. Han spelade i Mora i lördags med sitt nya lag IBF Borlänge och synd bara att vissa inte "vill" eller "kan" följa med o titta men det var väl detsamma det med, det kanske kommer.




Under veckan så har även de namnlösa bebisarna blivit 3 veckor :-)
Hane 1                                                                         Tik


Hane 2                                                                         Bus i lådan

Matdags                                                                       Jag vill uuuuur denna lådan
     

Jag känner att jag har lugnat ner mig lite och ser fortfarande fram emot en jobbvecka där jag skall få testa på mitt nya uppdrag, men tyvärr inte fått lämna mitt gamla helt

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar