måndag 29 november 2010

Skön vinst!

Ojojoj, vilken match det var i Maserhallen igår mellan IBF Borlänge och Bollnäs Hertsjö IBK. Vi ledde och dom kom ikapp och sen drog vi ifrån lite igen och sen drog vi äntligen ifrån ordentligt och Vann med 15-10.
Seket gjorde ett fel och råkade göra Jontas straff som straffmiss så nu håller jag på och försöker få Svenska att hjälpa mig, men dom vill att jag vänder mig Johan i Norrland för att hjälpa mig med detta, men jag har aldrig vänt mig till dom förut för att låsa upp en match, det lär väl vara IDA-supporten man vänder sig till... eller??
Jaja, svaret på den frågan får jag väl i morrn.

***

Filip har haft en helt OK helg :-) I lördag spelade han 2 matcher direkt efter varandra mot Skogsbo, först med 99 orna och sen med 98 orna och det blev vinst med 7-2 och 8-3 och igår söndag spelade dom mot Ludvika med 00/99 och då vann Filips lag med 22-1 och den matchen blev inte direkt spännande. :-P
***

Nu är det inte kul för våra små bebisar, det är så himla kallt.
I morrn är dom 7 veckor och om en vecka är dom flyttfärdiga, men dom som har hört av sig kanske tycker att shiban är för dyr..... trodde dom att dom skulle få en gratis eller :-) Jag har fått rådet att ta betalt för dem och priset diskuterats på Shibainfo.com. 12.000:- kostar dom och då är dom
Dom är perfekta tror jag faktiskt. Dom är såååååå otroligt söta och det jag kan se på dem så sitter tänderna där dom ska och bettet verkar perfekt :-)

I morrn kommer 7 veckors bilder, hoppas jag kan få dem att stå still en liten stund för att kunna få fina ståbilder.

Snart läggdags igen om man skall orka upp i ottan.... jag är ju inte van med denna passning :-) det är 11 år sen sist man "vakade", men dom är såååå duktigt ändå. Ut o kissar i kylan, men det är ju inte lika roligt för en annan när det är så kallt, men det är desto roligare att se de små krypen i snön :-)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar