fredag 31 december 2010

2010

Ett händelserikt år är snart till ända. Jag ser nu fram emot ett lika händelserikt 2011.

Det bästa som hände under våren var Filles Hockey Cup i Karlstad (Milko Trophy Cup) som dom kom 2a i efter en tuff match mot Finska Eespo. Sen fortsatte det med spännande helg nere i Landskrona där vi fick vara med om ett SM-guld för P-16.
Sommaren var riktigt trökig, jobbade när det var finväder och sen semester när det regnade för fullt. Då blev det lite renovering i hallen med hjälp av Jocke, Hertz och Fille... å vad fint det blev.
Sen kom hösten och nya utmaningar. Jocke längtade hem och efter mycket om och men så gick jag väl med på det. Trist att han inte trivdes i Hagfors, men men han har kommit bra in i Borlänge och istället för att knappt få speltid i Hagfors så blev det full rulle när han kom hem så han fick skavsår på fötterna :-).
Fille avslutade året med en Hockeycup i Almtuna, men med några viktiga spelare som hade magsjuka så gick det inte så bra för laget som det gjorde i Karlstad, men det är ju lite typiskt med sjukdomar runt jul o nyår. Vi började ju förra året med magsjuka så jag hoppas att vi slipper det detta år...

Och i otkober fick vi tre supergoa shibavalpar som nu längtar efter egna hem, men "rätt" person har inte dykt upp än.

Det nya året börjar med inventering på nyårsdagen. Sen blir det full fart med jobb igen och en förhoppningsvis intressant vår säsong gällande Filles Hockey och Jockes innebandy, men även för mitt lag IBF Borlänge Div 1. Hoppas att alla får vara friska o krya.

Gott Nytt år alla vänner o alla andra som jag känner och jag önskar även de jag inte känner ett gott nytt år!

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar