fredag 7 januari 2011

Megumi har hittat hem!

Nu har det gått några dagar och jag har fått smakat på saknaden av min lilla tjej.

I onsdags 5/1 kom en man från storstan och han bara älskade henne och tog henne med sig direkt. Det kändes helt rätt. Han bodde granne med shibor i Japan och känner till rasen och det känns riktigt skönt.

Sista bilderna av henne innan hon åkte:







Nu har vi två söta gossar kvar hemma:
Kuyoki flirtar :-)

Taiyou väntar nog på något gott!

Väntar just nu på att kameran skall ladda klart så vi kan ta lite mer goa bilder på de sötisarna som är kvar.

ÅÅÅÅhhhh måste ju berätta om gårdagens resa till Orsa där pojkar -99 mötte Mora/Orsa. Fille fick göra mål... Han är för rolig för när vi åkte upp så frågade han.... mamma, vad skall jag göra för målgest när jag gör mål. Han hade helt klart bestämt sig för att göra mål o det gjorde han :-) å han gjorde en enkel målgest inte alls den jag beställde :-)

Här kommer en kort snutt med hans mål.


Allt för idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar