måndag 18 juni 2012

Semester

Första veckan är påbörjad å både jag å mannen känner att 4 veckors ledigt är för kort.... Eller? Lugnet uppe i Furudal gjorde oss gott förra året så jag hoppas att denna vecka blir de samma. Joachim är hemma och håller ställningarna å tar hand om Zaphire. 3e dagen på hockeyskolan å Filip verkar trivas. Hundarna tror jag trivs riktigt bra här med oss i förtältet. Mellan ispassen som vi kikar på så blir det promenader i lugna miljöer.

Igår tog vi en tur till Orsa för att inhandla lite saker för att få upp förtältet å när vi var på väg hem står en älg vid vägkanten i godan ro och åt lite på en buske. Jag pratade med Joachim i telefon så jag hann tyvärr inte knäppa kort....men det är mäktiga djur.
Idag kommer veckans kändis.... Undrar vem det kan vara :-)

På återseende :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar