tisdag 6 april 2010

Dags igen!

Då var man igång igen och jobbade, men dagen bestod av anställningsintervjuer och jag var HELT slut när jag kom hem 17.30 :-(

Mannen i mitt liv hade gjort mos så det var bara o steka korv.... härligt :-)
Sen blev den en kort vila på soffan innan Akira puffade på mig för att gå en vända....

Skönt med prommis, men jag har ont i en fot och hade tänkt att jag skulle köra på Crosstrainern lite innan jag gick o la mig idag, men men dygnet har för fååååå timmar.

Saknar en kollega och jag hoppas få träffa henne snart, kanske ta en fika, men hon skulle återkomma när hon orka.

Jag längtar efter innebandy säsongen så jag kan koncentrera mig på något annat, men samtidigt längtar jag efter sommaren så kanske man kan få lite färg på kinderna :-P

Gonatt mina vänner!!!

ps..... LEKSAND VANN mot Södertälje... underbart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar