torsdag 1 april 2010

Hemma igen!

Borta bra, men hemma bäst :-) Vi har haft mys varje dag Joachim o Jag :-) tittat på film, käkat popcorn och nästan haft efterätt varje dag :-)

Idag när jag kom hem så kom far min o drack lite Kaffe och längtade lite efter att få hälsa på Joachim..... hans lite mästare just nu ;-) Talade om för honom att han åker till min bror i Allingsås i morgon och troligen kommer han hem med något nytt på kroppen :-) Han muttrade lite, men det blir nog bra... Vi har ju inte sett att det blivit något än *ler*

Sen blev det en skön promenad med hundarna... det var ju liksom en vecka sedan och det var riktigt skönt ute så det var bara att njuta. Det känns som om våren snart är här. Längtar som sjutton.

Nu drar faktiskt sängen som jag inte har legat i på en vecka... det skall bli riktigt skönt att få krypa ner i en riktig säng och MIN KUDDE :-) med armen om mannen i mitt liv.

Kanske fortsätta läsa lite.... Innebandypiraterna.... gillar den ;-)

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar