torsdag 7 juli 2011

Det blidde inget igår!

Tråkigt nog blev det ingen tatuering igår pga att han hade grejerna hos en kompis, men vi hämtade dom igår så nu väntar jag på att Citte skall ha ritat ihop något som jag vill ha :-)

Det kommer att vara något like this :-) tänk er den övre bilden lite mindre då den skall sitta på min överarm och sen skall bild 2 gå över på axeln och där tänkte jag ha mina älskade barns personnummer...



Citte kommer att rita ihop ett par alternativ eftersom blommorna är olika på bilden, men typ så här i allafall. Vi bestämde här på kvällen att vi skall träffas på lördag o fixa detta :-)

Vilken tur att vi är anpassningsbara i våra planeringar :-) Joachim o Bäkka skall vara hus o hundvakt, så vi åker på hundutställning TIDIGT :-( på söndag morgon. Å vilken tur jag har att Hasse som är morgonpigg, för han får köra, så kan jag sova... Fille skulle få ta med en kompis om han ville :-) men det visar sig vem han vill ha med sig. Så detta innebär att jag hinner tatuera mig på lördag.... ser fram emot det. Å jag vet att brorsan ser fram emot det oxå för han gillar att plåga lillasyrran lite *haha*

***

Dagen har tillbringats hemma med vovvarna, det har varit så varmt så dom har knappt velat gå på promenad. Kvällsprommisen var skön. Lagom efter ett bodypump pass :-)

***

Nu skall slappas vidare innan det är dags för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar