lördag 9 juli 2011

Det tog bara 21 år :-)

Att göra om den IGEN :-)
Ojojoj, tänker tillbaka till den gången jag gjorde min tatuering FÖRSTA gången, då var vi ett helt gäng hemma vid min bror i Karlbo. Jag o en vän gjorde likadan ros, men min tappade tyvärr färgen och sen gjorde jag om den 2 gånger efter det.... så alltså den stackars blomman gjordes om 3 gånger utan att bli särskild vacker :-( men jag hoppas att jag inte stöter bort denna färg för då skulle jag nog gråta blod.

Jag kommer nu att lägga upp några bilder från dagens process... inte så många, men det blev en bild i varje paus :-) och även på the artist himself och jag som faktiskt lider lite då o då......

21 år gammal o har nu gjort sitt :-)

Ritad för hand direkt på plats....

så det finns bara en av den här o den har jag :-)
 
Här är konturerna klara...


o här är skuggorna klara och min gamla syns lite än

Här är Citte min bror o vi sitter i mammas kök :-) å här är han på ett ställe som inte känns så mycket, har dock Emla kräm, men den hjälpte inte mycket.......

för det gjorde förbannat ont mellan varven...

Å här är den klar, ser DU den gamla tatueringen här??

så här är den klar med barnens datum....
Vad tycks? Jag är jättenöjd och det är väl egentligendet viktigaste i allafall... :-)

Citte började rita direkt på mig ca 12.15 och jag var färdig tatuerad ca 15.15
Det var väl lagom tid att plågas  :-)

jag sov hemskt dåligt inatt... jag var delvis nervös, men förutom Hasses snarkande så åkte bilar och mopeder så hemskt snabbt utanför på vår gata... men i natt så kommer jag nog att sova av ren utmattning :-)

Tack för mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar