tisdag 5 juli 2011

Nervös!!!!

Det börjar pirra i magen redan. I morrn skall jag åka till min bror och få en tatuering restaurerad eller så gör jag en ny vid foten. Vet inte var jag skall börja, men det skulle kanske vara smart om man fixade den gamla först så man vill visa den innan man gör en "ny".

När jag var 17 år så gjorde jag och en kompis likadana rosor, men det konstiga är att färgen släppte på mig då, men nu så borde ju färgen ha blivit bättre så jag hoppas att det går att fixa. Är liksom lite öm, men brorsan sa bara "emla salva" OK, då räknar jag med att den hjälper mig. Det blir fjärde gången i så fall som den restaureras, men denna gång kommer den nog att göras om helt och även byggas ut. Kanske nåt i stil med denna!


***

eller så är jag sugen på denna! Å lägga till barnens födelsedagar!

Så i morrn får vi se vad det blir!! Längtar trots nervöspirret i magen. :-)



Jag återkommer o visar bilder :-)) Seee ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar