måndag 19 september 2011

Ändrade planer 2

På gott och ont så vilar jag denna vecka från agilityn. Det är tråkigt, men jag gick till och från jobbet idag och fick ont i mina ben, men tusan, behöver göra något åt det, men NÄR ??
Men ont har oftast något gott med sig... Jag får ta tag i agility bilderna istället.

***

Fille är såååå lycklig idag, hans NHL 12 kom tidigare än planerat och han ringde till jobbet och sa " jag tror att NHL har kommit, får jag öppna".... Kan inte annat än att säga ja. Han ville så gärna spela före sin kära storebror :-)

***

Joachim är nu och övar på sin nya helgsyssla.... Innebandy dömning. Bra träning innan säsongen drar igång. Kan ju vara skönt för honom att tjäna egna pengar utöver studieidraget.

Nu skall jag ta tag i bilderna... på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar