söndag 18 september 2011

Ändrade planer :-)

haha, vem har sagt att det alltid måste bli som man har tänkt :-)
Jag fick sovmorgon ända till 9.00 pip och det kändes konstigt. Akira och Denzo fick mat och ut på gården med Hasse och sen gick dom å la sig igen, så då var det bara och sova vidare. Frulle och sen hamnade vi framför tvn och tittade på nå gamla serier. När jag skulle till o fixa med bilder så var batteriet slut *hm* så då fick jag väl hitta på något annat. Det blev en massa omplanteringar av blommor. Kaffe med min mamma o pappa.
Nu har Filip åkt på samling till hockeymatch mot Borlänge och jag väntar på att få gå upp och titta. Skall låta batteriet till kameran ladda ordentligt så jag kan fixa bilder och knäppa lite i morrn på Agilityn.
Nu står hundarna o tjatar om något... kanske dom vill ha mat, men det är ju en hel timme kvar innan dom skall ha middag, men men dom kan få ett litet tuggben.

Jaja, se you later :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar