söndag 30 oktober 2011

Super trött

Vilken spännande dag det varit idag.


Den började med att jag fick stå i Cafeterian i ishallen från 7.45 till 11. Sen fick jag främmande från Sundsvall och det var väldigt trevlig och det viktigaste av allt var att mina hundar är så otroligt vänliga mot främmande människor. Dom är så trygga och vi kunde sitta på håll och titta på bebisarna. Dom är verkligen sååå bedårande och låter som människobäbisar ibland :-) Denzo gillade verkligen när vi tog fram en gammal leksak. Det är klossar, runda trekantiga och fyrkantiga som skall i sina hål. Tidigare kunde Denzo lägga dem i "rätt" hål, men nu blev han så glad att det blev svårt... Dags att träna på denna igen. Bilder på valparna kommer i morrn. Jag är för trött för att sitta och få till bilder från kameran.


***
Idag har mina söner spelat innebandy och hockey.
Filip är med 98orna på hockeycup och den matchen jag var och tittade på så gjorde han MÅÅÅL :-) så himla snyggt och vem hade INTE kameran med då... jodå, jag. Så himla typiskt :-(
Joachim kunde jag inte titta på idag, men dom vann visst sin match oxå och han gjorde 2 mål. 
Jag är verkligen stolt över mina barn, dom är så duktiga.


***
Jag är superstolt över mina hundar oxå, dom verkligen charmar människor.... det är så underbart.


Nu måste jag sova... tur att vi drar tillbaka klockan en timme inatt, så jag får sova en timme längre.


God natt mina vänner ha det så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar