tisdag 4 oktober 2011

Trött!!

Oj, vilken lång dag det blev igår. Fille hade ont i magen redan på söndagen och i går morse, men han vilade lite åkte till skolan, men när Hasse kom hem så åkte dom till vår vårdcentral och fick åka vidare till Akuten i Falun. Jag och Joachim firade Joachims flickvän på hennes födelsedag.
Undernatten väntade jag bara på besked om NÄR han skulle opereras för det var klart i går kväll att han skulle ta bort blindtarmen.
Jag somnade ganska skönt när jag fick beskedet ca 04.20 att han åkte in på OP. I morse så ställe min kära granne upp och tog hand om våra hundar och höll koll på dem medan jag var i Falun och Joachim i skolan. Filip var väldigt sliten idag och det är väldigt förståligt. I morrn får han besked om han får åka hem eller inte. Om dom vill ha honom kvar så åker jag upp dit efter jobbet och löser av för övernattning.

Skrutten var i allafall vid gott mod när jag skulle åka hem. Han hade fått i sig lite mat, men spypåsen var nära till hands.

Nu väntar sängen.... hoppas jag får sova.

Godnatt världen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar