tisdag 22 november 2011

Det går så fort!

Ja det gör det, nu är det näst intill omöjligt att hinna med att knäppa kort på de små!




Här är det fullt bus och tyvärr tänker jag ju inte tillräckligt snabbt just då detta hände för då hade jag ju filmat istället :-)
Jo, det går verkligen fort. 5,5 vecka och dom sover nu hela natten och vaknar ungefär 20 i 6 och väcker oss genom piiiiiip och då är det bara att rusa ner i morgonrock o foppatofflor och släppa ut de små så de får kissa. Jag kan inte säga att dom är 100% rumsrena, men det är näst intill så. På sin höjd en olycka varannan dag eller något sånt om ens det.

Tyvärr har jag fått återbud på en valp, men jag återkommer vilken som kommer att sakna en familj och som då vill att vi skall leta efter en ny.

***
Från det ena till det andra. Idag har jag varit frisörska åt både Jocke och Filip. Hade tänkt göra slingor på mig, men örk int :-/

***
Helgen har varit trevlig. Som sagt tiden går så fort att jag inte har hunnit skriva något här. På fredag kväll var jag och min kollega Marie till Falun och gick på konsert med Kapten Röd (Jocke hade en kompis med oxå). Riktigt bra, han spexade och talade så himla bra mellan låtarna så jag ville inte att han skulle sluta, men men allt har ett slut :-P
Lördagen fick Filip åka på en match i Säter utan förälder :-(, men Jocke spelade match samtidigt och Hasse stannade då hemma och lagade mat och pysslade med de små vovvarna medan jag åkte med och tittade på en spännande match mellan Klinten IK och IBF Hedemora3, första matchen av 3 så tog Klinten hem segern i en viktig match.


Senare under lördagen fick Hasse och Filip åka till Orsa där Fille spelade en till match, två matcher två vinster :-) Söndagen blev lite lugnare får då åkte Hasse och Fille till Malung på Hockey och Jocke hade en dömning och jag fick gooooooosaaaa med de små.
Här gick det visst hett till, har jag fått berättat för mig :-P

Valparna är min medicin just nu, man får sååååån energi.

Tiden går fort när man har roligt, men det kan det ju vara värt så länge livet är kul :-)))

Ha en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar