söndag 6 november 2011

Värdefullt!!!

Idag började dagen med lite bus med Elza, men Denzo var mest intresserad av Anna och hennes ficka... Godisråttan, får han kallas just nu :-)) Vi var ute i trädgården i nån timme och när dom åkte så var det dags för lunch och promenad för att sen tillbringa lite tid i Ishallen :-)
Elza och Denzo

***

Väl i ishallen fick jag se Filip göra ett mål och det är inte så himla ofta, men i matchen U13/14 fick han spela forward. Innan matchen var slut så hade han visst gjort 2 mål. Fick lite recension av tränaren för laget.
Jag kunde inte se matchen och även fler föräldrar med mig pga att vi var på en form av föreläsning om "Världens bästa idrottsföräldrar" som ingår i SISU´s utbildningsutbud "Värdefullt". Var väldigt nöjd med uppslutningen. Det kom nämligen föräldrar från 00 och 98. Trots att det var obligatorisk närvaro för -99 föräldrarna, så var det "vissa" som inte tyckte att det var viktigt nog :-(((( Så himla dåligt tycker jag!!!!! Bedrövlig inställning vill jag säga. Tyvärr finns det risken att sådan attityd smittar av sig på andra :-(
Kommer att gå igenom de frågor som grupperna svarade på och sen kommer vi att kika på hur vi skall gå vidare. Det lutar åt att jobba vidare från materialet, "världens bästa idrottsföräldrar".

Nu skall jag mysa med vovvarna o mannen i mitt liv. Filip sover sen en timme tillbaka. :-))

På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar