måndag 5 december 2011

??

Jaha, då har man kommit hem från ett styrelsemöte på Moskogen som avslutades med en kall och en varm jultallrik, men jag var allt annat än nöjd :-(
Jag som alltid äter många olika sillsorter tillsammans med en eller 2 köttbullar och någon potatis blev riktigt missnöjd när den kalla tallriken kom in och det bara var 4 små sillbitar, 2 vanlig inlagd och 2 som jag tror skulle vara senapssill, skinka, rostbiff, en liten skiva gustavskorv sen den varma tallriken var det revbenspjäll en liten bit och köttbullar korv och en liten skiva julkorv och Janson. Efterrätten bestod av en kopp kaffe och en pepparkaka :-/

jaja nu åt jag inte den varma tallriken för den såg inte ens god ut, tyvärr :-(( Tur att sällskapet var trevligt i allafall :-))

Skönt ändå att vara hemma i tid, men snart skall vi nog nanna kudden och då hoppas jag att valparna ändå sover lika länge i morgon bitti som dom gjorde i morse. Helt fantastiskt att dom sov till Hasse väckte dom. Så jag fick igenom min önskan igår :-)) haha.

Idag har jag tyvärr haft grymt ont i ena ögat. Det har känts som om någon bränt mig med en lödkolv i högeröga :-( ont som faaaan. Kan det vara migrän i ögat?!?

Nu vill ögat vila!

gonatt och sov så gott!!

Kram världen :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar