måndag 19 december 2011

Skit dag!!

Monday bloody monday!!!!

Det började inte så himla bra. Först hittade vi inte Denzo, Fille saknade honom vid frukostbordet. Så stort hus har vi inte så han kan försvinna, men han var visst väldigt trött i morse och hade krypit in i Jockes rum där det är mörk och inte så varmt. Skönt i allafall för nu kunde vi slappna av och åka vidare. Jocke å Bäkka började inte skolan förrän vid 11 tiden så det passade bra för mig att åka och jobba. MEN de där jä..la snö som kom igår och inatt gjorde min morgon till ett rent helvete. Kom till jobbet i Hedemora för att ta tjänstebilen till Avesta, MEN igen ett men.... det var inte plogat så tjänstebilen fick jag inte fram och inte heller hittade jag en parkering till min bil så jag åkte bråttom iväg till jobbet i Avesta, men väl där så får jag veta att det INTE blev nå möte. Då blev jag ju STENtokig. Är det så himla svårt att vara ute i god tid att meddela att saker o ting blir inställt. Det var en olycka som hade hänt, men det fanns ändå gott om tid att ringa och meddela. Tyvärr blev mitt möte senare en katastrof pga detta stressande. Hur skall jag kunna vara en bra handläggare med denna stress?
Tyvärr märktes det säker på mig att jag haft en skitdag för hundarna var inte alls samarbetsvilliga när vi var ut och gick på lunchen. Det var trassel på både stora och smås koppel. Sen kom min älskling hem och tog hand om mig, fick i mig mat och bad mig koppla av :-) Gud vilken tur att jag har honom. Han förstår mig bättre än jag själv.

Sen har vi en liten plutt som är så snäll och tar hand om alla djur medan vi snabbt åkte och köpte några små julklappar.

Hoppas att morgondagen blir MYCKET bättre!!!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar