måndag 4 oktober 2010

Det gör ont :-P

Haha, ja även om det inte gör ont just nu så kommer det nog att göra det i morrn, men troligen värre på tisdag.

Jag har kört igång med fysträning med en sjukgymnast pga alla mina problem med min kropp..... Nacke, rygg, ostabilt bäcken och mina fötter etc etc :-D

Men det känns bra att träna med någon som stöttar en o peppar. Idag var vi tre, men vad jag förstod så skall vi vara några fler. En ungdom, en 66 åring och jag var dagens trupp som P. körde hårt med :-) Det var såååå roligt oxå, det gör ju inte saken sämre, men jag vet att utfallsstegen och de andra benövningarna kommer att göra det ostabilt att gå i trappen de närmaste dagarna *hahaha*

Skönt att ha hundarna o promenera med så man ändå håller benen igång :-)

Ser fram emot morgondagen, då skall jag på studiebesök :-)

Tack o gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar