lördag 30 oktober 2010

Jaha då var han hemma!

Hasse åkte igår och hade en kompis med sig till Jocke som hjälpte till!!! Mycket stort TACK för din hjälp Patrik. Själv hade jag sällskap av Angelica och hon sov kvar :-)

Idag har jag försökt plocka ut ur Jockes rum för att han skall få plats med sina grejor, men jag örk int :-) Har i allafall plockat lite grann...
Hann titta på Filles första hockeymatch i morse sen fick han åka med till Malung och spela pga att en spelare blev sjuk, men det gick bra. Så Fille har i allafall vunnit "sina" matcher idag.

Istället för att plocka här hemma så myste jag med bebisarna istället. När väl Hasse, Jocke o Patrik kom hem så drog vi till Sandviken och kikade på innebandy... "mina" grabbar spelade :-), men tyvärr gick det inte så bra.


Gänget i bortaställ!!

Fortsättning följer, skall försöka få in ett par bilder på Filles match i morrn :-)


Ps.... känns faktiskt ganska skönt o ha Jocke hemma igen :-) Att han skall spela med Borlänge låter ju GREAT!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar