söndag 24 oktober 2010

Lite allt möjligt!

Valparna har nu hunnit bli 1,5 vecka, men här är bild på dem på en veckas dagen.


Dom har ännu inte fått nå namn än så jag hoppas få lite mer förslag :-)

***
Under de 2 senaste veckorna har Jocke varit hemma och det har varit jobbigt för honom att rätta in sig i ledet att det faktiskt är vi som bestämmer här hemma. I torsdags så kom i allafall jag på att det är OK för honom att komma hem från Hagfors och det är klart att han får komma till Borlänge och spela med JAS och Div3.
Jag tycker fortfarande att det är synd med tanke på utbildningen innebandymässigt, men man måste ju må bra oxå för att allt skall fungera. 
Tyvärr är han förkyld sen i tisdags då han var till läkarn som sa åt honom att vila och ta medicin, så nu får han vila och sen kommer han hem med mycket sug på innebandy och skola :-P

***
Förra helgen var jobbig för jag kunde inte åka med mina grabbar till Hagfors, men jag satt hemma och kikade på datorn och onlinerapportering. Tyvärr blev det förlust, men vi hoppas att vi tar Hagfors när dom kommer till Borlänge istället :-P

Fille gjorde i allafall en toppen helg! Han spelade mot Faluns -98 or och han gjorde ett otroligt snyggt mål och JAG var där och såg det :-) Det händer ju inte så ofta jag får se hans matcher då jag ofta är borta på annat eller hemma med våra älskade djur!!!!

***
Den här helgen började bättre.... Lördag... Storvinst mot MIK Västerås :-D med 10-3, tyvärr förlust för Fille mot Leksand, men hoppas att det går bättre idag för Fille mot Borlänge.

***
Idag åker Jocke hem till Hagfors för att göra sista veckan där. Göra klart Näringsläran och Hälsa Fitness så han även får betyg i det. Skall snart åka till Borlänge med Jocke och titta på Filles Match sen skall Hasse  skjutsa Jocke.

***
Varit ut på promenad. Det var ganska skönt ute trots att det bet lite i kinderna...


Härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar