lördag 9 oktober 2010

Veckan som gått!

Vilken skum vecka det varit....
Förra veckan fick jag frågan om jag skulle vilja prova jobba i ett projekt som fram till årsskiftet är på 50% och därefter på heltid.... Jag fick fundera denna vecka, så jag var på "studiebesök" i tisdags och det kändes faktiskt väldigt bra. Så jag lämnade besked till chefen i torsdags.... mer om detta kommer nästa vecka. :-)

***

Lite fortsättning på måndagens inlägg.... jag har haft en för jävlig träningsvärk i benen och visst var det värre på onsdagen, men har lite ont fortfarande och det är ju nu lördag :-) Så i fredags på träningen så vart tränarn lite besviken att jag inte hade träningsvärk i magen oxå så då hittade han på något och idag har jag faktiskt ont i magen och baksidan av överamarna :-) haha.... Skönt att ha ont för då vet man ju att det bara kan bli bättre. Ser faktiskt redan fram emot måndag för nytt träningspass... hmmm, undrar var jag kommer att ha ont någonstans efter det passet... hahahaha.

***

Fredag 8/10 gameday mot Sala Silverstaden för mina herrar i Div 1. Grabbarn försökte spela offensivt, men Sala bildade en typ köttmur och första perioden blev mållös, men det är ju bara att fortsätta kämpa och skjuta på mål. Tyvärr fick det avgöras i förlägning, men då knep vi den extrapoängen. Idag ligger vi på 3:e plats. Skall bli kul å se fortsättningen på denna säsong. Nästa match är mot Hagfors....spännande!! :-)

***

Nu känns det inte som om det är många dagar kvar innan det "dimper" ner valp/valpar. Systra Mi gissar på tisdag o Hasse gissar på torsdag o jag hoppas på lördag :-) hm... undrar vem som får rätt.

***

Idag har jag haft min kära syster och systerdotter här o vad det var mysigt. Speciellt när Tilde somnar i min famn så jag o systra mi kunde mysa lite genom att titta på den sorgligaste film jag sett på lääänge...." Allt för min syster" så jävla snyftig...

Nu är det film igen o vänta på att 2 "stora" gossar kommer hem kl. 24.00.

Natti natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar