lördag 18 september 2010

Då har man sovit i Värmland

Vaknade i morse av regnet som smattrade utanför. Eftersom Joachim satt uppe längre än mig vid datorn så fick jag ta hans säng o där stod fönstret öppet så regnet hördes ordentligt.

Gårdagen var en ganska bra dag. Jag hann som vanligt inte med allt på jobbet, men jag fick träffa JK o prata av mig en del. Sen for jag hem packade ihop lite o så for jag till Värmland. Vägen börjar ta form så nu går det riktigt fort att åka till Hagfors. Vägbyggen är ju det värsta som finns, men om vägen kan bli riktigt bra så är det ju värt det.
Väl här så var det bara att åka o handla så vi hade frukost idag o sen iväg till Älvstrandshallen o kika på juniorerna som spelade mot Skoghall i träningsmatch. Det var en tuff match. Snabbtspel med sanbba vändningar både på plan o på resultattavlan, men till slut så tog HIBS tag i det o vann med 8-6. Skönt genrep :-)

Så nu är det dags o försöka få upp trötter ur sängen/från madrassen :-) o ladda med frukost o sen ner till hellen igen då USM kommer att spelas idag. Det är p-94ornas tur i år. Hoppas det går lika bra för dom som det gjorde för -93 orna. Skall i allafall dig o heja :-)

Tyvärr hann jag kanske knäppa ett par foton igår innan kameran var slut i batteriet.... TRÖÖÖK. Men nu är den laddad så kanske det kan bli någon bild idag istället.

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar