onsdag 15 september 2010

Skojigt med intresse för min blogg!

Kul med att se lite statistik att några gillar min blogg.

En kollega sa till mig idag att hon tyckte om den o då känns det ju kul o fortsätta att skriva.

Men vad skall jag skriva om idag då??

*

Jo, jag kan berätta för er att det var träningsmatch för mitt IBF Borlänge mot ett hungrigt Strömsbro, men vi VANN :-) med 5-4. Stundvis lite Hawaiispel, men det ser ut som killarna håller på o forma sig lite eftersom det kommit flera nya spelare så är det kul att se dessa lira tillsammans. :-P

*

Nu har Akiras mage o tuttar växt en del så nu räknar jag med att det är någon där inne. Fille gissar på att det är två stycker eftersom hon är lite tjockare än hon var för ett år sen när hon "bara" fick en valp. Som blev en sååån sötnos o lik sin mor :-)

*

Sen måste jag skriva lite om jobbet! Jag har snart jobbat 4 veckor sen min semester, men det känns redan som om jag behöver semester igen :-( Slut som 17 när man inte hinner det man ska på jobbet. Förhoppningen om att det kommer att bli bättre finns ju, men just nu känns det som om man trampar vatten....
Skuggan frågade mig idag, hur skall vi kunna göra annorlunda till nästa semester för att vi inte skall behöva komma tillbaka till den situationen som jag och S gjorde. Haha, detta krävs lite eftertanke. Hittills har jag jobbat över ca 15 timmar på 3,5 veckor och då har jag även varit ledig 2,5 dagar för att stödja min son i Värmland.....
Projekt projekt projekt :-P

*

Nu har jag i allafall fått tid att ringa till sjukgymnasten så det skall bli kul o se vad han kommer att hitta på med mig :-P eller vad jag skall göra för att få mindre ont i kropp o själ.

*

Min högsta önskan just nu är att min J skall bli frisk så han kommer igång med innebandyn o att han fixar skolan!!! Och att han till slut förstår att det vi gör, gör vi för honom och inte emot!!! En man sa att han skall vara glad att han har föräldrar som er som bryr sig, men jag sa att han håller nog inte med.
- Nä inte nu. Det är ett otacksamt jobb men nån måste göra det=)" Om inte vi tar hand om våra barn vem ska då göra det?"

- ja det kan man ju fråga sig.... Tur att han har världens mysigaste MENTOR/-er o trevliga lärare som bryr sig.

Nu ropar kudden efter sällskap, bäst o ladda för en ny arbetsdag! *puh*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar