måndag 20 september 2010

Vad hände??

Har suttit här o kikat på innebandy på TV 4 sport... det är ju inte direkt som att vara på plats. Fille hade fotbollsträning + att vi har syrrans hund så det kändes inte aktuellt att åka till Falun, men som sagt dom visade ju matchen på tv så kunde man ju mysa i soffan istället :-P Tråkigt att det inte gick vägen för Falun, men Aik (blä) var bra. Falun hade verkligen inget försvarsspel o sen i uppspelen så tappade dom bollen mest hela tiden och jag tyckte att det var dåligt med Avsluten. Jocke P, min vän gjorde en bra insats i mål. :-)

**

I morrn har vi träningsmatch mot Enviken och det skall bli kul o se dem o jag hoppas så klart att vi vinner :-P
Till helgen har Div 1 seriepremiär och vi startar med Surahammar hemma, så ni är välkomna till Maserhallen lördag den 25 september kl. 12.00.

**

Nu börjar jag även längta efter att mina söners säsonger kör igång ordentligt. Fille kommer att spela i ett par serier i Hockey kan kanske bli någon innebandymatch oxå, men det får tiden utvisa om han hinner med. Jocke kommer oxå ha en fin säsong framför sig OM han tillåter sig att njuta av det. Jag är en stolt mor över mina söner som är såååååå duktiga i det de gör i allafall i mina ögon :-P

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar