lördag 18 september 2010

Hemma igen!

Det blev knappt ett dygn i Värmland! Hann i alla fall få se 3 innebandy matcher. En träningsmatch som gick vägen och sen 2 USM matcher för p-94. Synd att det inte gick vägen för HIBS. Nu får vi hoppas att det går bättre för HIBS i JAS.

Innan jag åkte hem så drog han iväg till SL på lagfest och jag hoppas verkligen att han får en riktigt trevlig kväll med killarna, men innan han gick iväg så kom han flera gånger o kramade om mig o sa "du får åka hem" i morrn så skall jag va hos DE o kika på fotboll. Då tänkte jag att det är rätt så skönt att lämna honom när han drar iväg för att göra något, istället för att lämna honom när han blir "ensam".

Innan jag åkte så diskade jag och drog runt i lägenheten med dammsugaren.... va skönt det skulle vara om det gick lika snabbt o dammsuga hemma :-)

*

Väl hemma så fick man ett glatt välkomnande av Denzo o Akira. Riktigt pusskalas :-) Akira börjar verkligen bli riktigt rund om magen så det börjar bli spännande o se vad som händer.

*

Fille hade spelat fotboll idag och vann med 9-0 :-)

Ser fram emot en lugn o skön söndag o jag hoppas att Jocke installerar sin webkamera så man får se han lite oftare :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar